tisdag 20 november 2007

Slow-städning

Jag håller på att genomföra världens saktfärdigaste städning av lägenhet. Började i förrgår med att plocka undan i vardagsrummet och dammsugnung av hallen. Igår dammade jag och dammsög vardagsrummet. Idag har jag städat sovrummet och funderar på om jag ska gå vidare med köket eller ta det senare. Shit, när jag väl är klar med kök och badrum kommer det ju vara dammigt i vardagsrummet igen! Jag har ett problem.
Dessutom blev hallen stökig igen när jag städare sovrummet, fullt av saker jag tänkt slänga ut i förrådet och kasta.
Nej, nu får jag fasiken ta och reda upp det här!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Med tre barn är det alltid sådär. När det är undanplockat på golven får man rusa efter dammsugaren för annars är det fullt av leksaker igen.

Fniss...skulle du sänga ut saker i förrådet? ;)