torsdag 1 januari 2009

Uppdatering blogglöfte

Den 26 februari 2007 skrev jag ett inlägg där jag gav ett blogglöfte om att jag skulle besöka följande platser innan jag fyllt 30:

- England
- Italien
- Grekland
- Spanien (fastlandet)
- Azorerna
- Florida
- Thailand

England och Italien har jag besökt sen dess och Grekland har vi ju en bokad resa till ni i april. Har även gjort en vecka i Bulgarien och en i Egypten! Jag skulle dock vilja göra lite ändringar på mina kvarvarande resemål. Mina resedrömmar har ändrats otroligt mycket bara på ett år, konstigt nog. Azorerna och Florida får dock stå kvar, dit vill jag åka! Skulle dock vilja byta ut Spanien och Thailand mot New York och London. Solen har bytts mot storstäder, det finns så himla mycket att se där! Den nya listan blir alltså som följer:

- England, Liverpool [done]
- Italien [done]
- Grekland [done]
- Bulgarien [bonusresa] [done]
- Egypten [bonusresa] [done]
- Azorerna
- Florida
- New York
- London

0 kommentarer: