söndag 29 mars 2009

Dannes dag

Idag är det Dannes födelsedag. Vi har inte direkt mycket planerat, men ska snart hem till svärmor & svärfar och äta middag. Precis som jag fick på min födelsedag förra veckan så är det Danne som får bestämma vad vi ska göra idag. Jag tror att han bara ville ha en dag där man gör så lite som möjligt. Bara ha det lugnt och skönt. Det är nog vad jag vill också.

Och idag ställde man fram klockan. Lite ljusare kvällar framöver alltså, det uppskattas otroligt mycket. Men jag tycker synd om de som skulle upp och jobba tidigt i morse och fick sova en timme kortare. Men att ha jobbat natten måste ha varit skönt... att se en timme bara försvinna jättefort!

Nu ska jag göra mig i ordning så vi kan åka på middagen.. har inte ens ätit frukost så jag är sjukt hungrig.

0 kommentarer: