lördag 29 september 2007

Fifa och Hotelliggaren

Det var inte så lätt att hålla Danne hemma från jobbet. "Jag ska ju bara sitta i en truck", var hans argument. Men vill han bli sjukare så visst, mitt tips är att han har feber när han kommer hem. Men jag kan ju ha fel. Och om han mår bättre imorgon ska vi till Södertälje och se dom spela mot Brynäs. Alltid kul att gå på hockey!



Nu sitter jag här och bloggar medan Axel ligger i soffan och spela Fifa 2008. Vi spelade några matcher nyss, jag förlorade visserligen alla men några snygga mål fick jag till.



Om en liten stund ska vi sätta på "Hotelliggaren". Finns det något bättre att titta på när man är trött? Svar: nej! Det brukar sluta med kramp i magen av det konstanta skrattanfall som filmen ger (och den är ganska lång kan jag säga!).

0 kommentarer: