söndag 27 juli 2008

Vart ska jag börja?

Det har varit omtumlande veckor, minst sagt. På både gott och ont. Vill inte gå in på några detaljer men kan ju säga att väldigt många nya faser har startat i mitt liv just nu. Huvudfasen av dessa faser måste nog vara Personlig Utveckling. Jag har tänkt väldigt mycket och dragit en hel del slutsatser. De senaste månaderna har inte jag varit lycklig, jag har inte mått bra över huvud taget. Det är ingenting jag kan skylla på någon annan än mig själv. Ett satans ekorrhjul av negativa tankar som bara snurrar vidare och vidare. Jag är glad att någon stack in en käpp i hjulet så det slutade snurra. Nu ska jag bara se till att bryta det där hjulet mitt itu och slänga in det i brasan också. Lättare sagt än gjort kanske. Men jag känner mig mer motiverad än på länge.

I morse kom jag och älsklingen hem från en veckas underbar semester i Danmark. Den var välbehövd och väldigt uppskattad. Energimätarna som slagit i botten är nu uppladdade igen. Nya krafter, nya tag.

0 kommentarer: