fredag 11 juli 2008

Fan!

Fick en ångestattack på jobbet idag. Fan vad hemskt det är. Åkte hem till mamma och la mig i hennes säng... alla dumma katastroftankar kom genast tillbaka och oron ska vi inte tala om. Var nog över ett år sedan jag kände av ångesten så starkt som jag gjorde idag. Det var skrämmande. Jag är fortfarande skakis och kan inte sova... Ska se till att åka och träffa min läkare imorgon. Har kännt ett bra tag att något varit på gång nu och så här pallar jag inte att ha det. Kanske måste dosen på min medicin ändras eller något...
Fan va ledsen jag blir!! Och så tycker jag så synd om Danne, han har fått stå ut med tillräckligt av det här han också. Vill bara ge mig själv en regäl jävla smäll, lite stryk så min kropp kan tänka på nån annan smärta än ångesten. Men nej, det är ju ingen bra idé trotts allt.

Jag bara MÅSTE må bra när vi åker till Danmark nästa vecka. Vi behöver semester tillsammans. Komma bort från all skit och se lite nya väggar och få lite nya intryck. Bara bry oss om varandra och vara lyckliga. Ingen ångest så långt ögonen når...

0 kommentarer: