torsdag 30 november 2006

Min nya o-ytliga vän!

Idag är jag seg som få. Somnade inte förän klockan blev en bra bit över midnatt. Var hemma hos Tuna-Sanna och glodde på film. Vi såg Zozo som förövrigt var hur fin som helst!
Sedan satt vi och pratade i timmar. Säger precis som som skrev i sin blogg - Gud vad skönt att prata med någon som förstår och som kan relatera till sitt eget liv!
Det var länge sedan jag träffade någon person som jag kan öppna mig för så enkelt, som man kan prata med lite mer på djupet (till skillnad från mina andra oerhört ytliga "vänner").

Nu står jag här på jobbet. Segt. Om det ändå kunde komma in lite kunder i alla fall. Känns så dumt när vi står tre stycken i den här lilla butiken och trampar varandra på tårna hela dagarna. Men men... julmånaden lär ju inte bli helt fel! Provision - here I come!

Nä, ska väl ta och se lite mer engagerad ut nu!

2 kommentarer:

Sannan sa...

Tuna-sanna=) Läser man det som engelsman blir d lite ofräsch; tonfisksanna =P
Hm.. ja jag försöker förtränga att jag har en lägenhet som kräver dammsugaren just nu hehe.
Ha en bra dag o hoppas du får lite gross!

Jenny sa...

Haha... tonfiskSanna :D
Har grossat två stycken än så länge, men jag har tre timmar kvar!! har i alla fall spräckt 10 000-gränsen!