torsdag 30 november 2006

Party Party

Bara 40 minuter kvar av arbetsdagen. En väldigt lugn dag med tanke på att jag har god tid på mig att sitta back office och blogga.
Klockan 18:40 blir jag upphämtad av min kära svägerska. Vi ska hem till svärmor på ett "ljusparty" (istället för plastbunkar och dildos skulle det alltså bestå av ljuslyktor, doftljus mm). Har varit på ett party tidigare när en vän fyllde 20, men det var ett dildoparty så jag antar att det här kommer vara liiite annorlunda!
Hur som helst, jag älskar ljus så det kommer bli nice. Svärmor som alltid har så god fika också!

Sen ska jag nog hem och hoppa i säng rätt tidigt. En lång arbetsdag framför mig imorgon. Börjar klockan 9 och slutar inte förän 19:15. Inte precis vad jag är sugen på just nu, men det är nog bra att komma in i den nya månaden med fart! Ska banne mig se till att sälja mest i december!

Over and out.

0 kommentarer: