torsdag 30 november 2006

...Saknar...

Ja, vad ska man säga. Har aldrig sett så mycket svindyra ljus på ett och samma ställe förut. Men det var mysigt! Dock har alla miljoner olika dofter ökat på min huvudvärk ytterligare några steg.

Saknar min älskling. Dessa veckor då vi bara går om varandra hela tiden blir så tomma. Ingen arm att ligga på när man ska sova, ingen att äta middag tillsammans med, ingen att ligga och småprata med...
Men desto mysigare blir det de veckor som vi väl har varandra. Då har man längtat så mycket att man knappt vill släppa taget om varann.

Längtar till på lördag. Då ska vi ta en dagstripp upp till Gävle, jag, Danne, Axel och Robert. Kolla på hockey - Brynäs möter Modo. Inte för att hockey direkt är mitt största intresse, men det ska bli kul att göra någonting med Danne som han brinner för. Dessutom lär det inte vara några större fel på stämningen där inne!

Nu ska jag krypa ner i soffan och glo på nya avsnittet av one tree hill. Den blir det bums i säng - ensam.

0 kommentarer: