fredag 1 februari 2008

Jävla lägenhet!

Den här lägenheten är vidrig, äckig och avskyvärd. Det spelar ingen roll hur mycket man städar, det blir inte rent ändå. En timme efter att man har dammat så är det ett lager damm på hyllorna igen. Och avloppen är så gamla att det ständigt luktar illa i köket. Usch usch usch. Det ska bli så skönt att slippa det här huset (inklusive grannar och fastighetsskötare). Stackars den människa som ska flytta in säger jag bara. Lägenheten är ju fin till utseendet, men vänta bara!

Idag ska jag i alla fall iväg och träna på Nautilus med mor min. Ska bi rikitgt skönt, men förmodligen sjukt tungt. Måste verkligen komma igång nu känner jag. Sen ska jag försöka umgås lite med min andre hälft innan han åker tillbaka till jobbet för att ta nattskiftet. Förstår inte hur han orkar köra dubbla pass, men han är så duktig så!

Nu ska jag ta och städa vidare i denna oändligt ostädade lägenhet.

0 kommentarer: