torsdag 7 februari 2008

Träning, skola och fest!

Jag har träningsvärk över hela kroppen. Man har tydligen muskler på alla möjliga konstiga ställen har jag upptäckt. Hade glömt det sedan sist (det är nog ett tecken på att man tränar för sällan). Men nu har jag och mor min kommit igång igen, varannan dag precis som på den gamla goda tiden. Men som sagt, de första tre träningarna har satt sina spår! Dagens pass var extremt, trodde jag skulle tuppa av de sista minuterna i "skidmaskinen".

I övrigt har jag varit i skolan nästan hela dagen. Håller på med två grupparbeten i olika kurser. Det ena handlar om myter angående Sverige och svenskar och det andra är om prostitution. I morgon ska vi redovisa myterna, kommer bli klockrent om vi lyckas med dom tekniska delarna (får igång powerpoint-bildspelet genom att koppla ihop det med projektorn i klassrummet, lyckas få igång den krångliga brända DVD:n). Men det blir nog bra hur som helst! När det handlar om typisk svenskhet ska vi såklart visa lite klipp ur Sällskapsresan, blir det mer svensk än så?

På lördag ska jag ut med Elli och Sofie på krogen, kommer nog bli grymt kul. Måste dock jobba till 21:30 först.. men sen åker jag i ilfart hem till Sofie och korkar upp coh gör mig i ordning där. Ser fram emot en trevlig tjejkväll!
Måste komma ihåg att lämna in mina stövlar på omklackning, köpa strumpbyxor och inhandla alkoholen imorgon så jag har det gjort, annars blir det snålt om tid!

Nu är det visst Beck på TV, nattuggla som jag är...

0 kommentarer: