måndag 30 juni 2008

Grillparty

Ännu en helg har passerat, riktigt trevlig har den varit! I fredags var vi på Ikea och shoppade loss, sedan hade jag och Danne filmkväll. Vi såg filmen 21, som jag för övrigt tyckte var mycket bättre än vad jag hört av andra. Man får grym lust att åka till Las Vegas.

Igår, lördag, så var det grillning som stod på schemat. Vi var ett helt gäng här ute som drack gott och hade trevligt. Jag och Robert fastnade för det mesta framför gräddkolashotsen! Sedan gick vi ner på Perrongen och slöt samman med ett gäng andra människor. Vi hade riktigt roligt, och vissa (nämner inga namn) hade nog fått i sig ett par för mycket ;)

Idag har vi legat och haft bakisdag hela dagen - jag, Danne och Pugh. Vi har käkat spicy hot, mumsat glass med kolasås och spelat tv-spel.. Nu till kvällen såg vi såklart på EM-finalen (go, go, go Torres!!). Danne var den som absolut var i värst skick i morse. Det tog honom ett antar timmar att ens orka lyfta huvudet från kudden. "Ge mig vatten...med sugrör!!", var typ repliken han fick ur sig när han vaknade, haha! Men men, han repade sig efter några timmar!

Jag har fakiskt varit så duktig att jag har gjort rent grillen och städad alla våra garderober idag trots bakisheten. Och sen städade jag undan allt från igår. Känner mig grymt nöjd med mig själv nu kan jag säga!

Vad händer imorgon? Bara två måsten. Hämta ut medicin på apoteket och dammsuga nedervåningen. The rest is still unknown.

0 kommentarer: