onsdag 24 september 2008

Penga-strul

Det värsta som finns måste vara strul med pengar, hate it so much! Eftersom jag var så jävla lat förra terminen och inte fick in alla papper i tid och så till CSN så har jag det nu, strul alltså. Nu får jag ju lön från jobbet denna månad så jag klarar mig, men till nästa löningsdag måste det bara vara löst. Måste ju betala flygbiljetten till England och sen är jag i stort behov av en ny vinterjacka (dom är ju inte precis billiga heller...). Men man ska väl vara glad att man inte är ett fall för "Lyxfällan" i alla fall. Herregud vilken dålig självinsikt vissa människor har.

I morgon ska jag träffa Johanna (hon som jag ska åka till England med). Vi ska plugga och lära känna varandra lite innan det bär av. Ska bli trevligt!

Nu ska jag krypa ner i min älsklings trygga, trygga famn och titta på den nya kriminalserien på fyran. Mikael Persbrandt brukar ju göra guld av allt han rör vid. Vi får se om han även lyckas denna gång.

0 kommentarer: