tisdag 21 juli 2009

Ledigheten är så gott som slut

Mina två lediga dagar lider mot sitt slut och nu väntar tre dagar på arbetet innan helgen. Jobbar dock kväll imorgon så jag har 15 lediga timmar kvar! Av dom tänkte jag sova bort minst 10. Jag har mått konstigt idag... ångesten har hälsat på lite och jag har kännt mig nere. En sån där dag då man bara vill dra täcket över huvudet och sova vidare. Jag har inte gjort så mycket heller.. städat lite, lagat mat.. tittat på film.. ja, tagit det ganska lugnt helt enkelt. Hemma i vår lugna vrå.

Överhettad är jag också konstant. Kan man hamna i klimakteriet när man är 23 år gammal? Tveksamt va.. Det är så konstig luft bara, man blir helt klibbig!

Nu ska jag leka lite på Facebook, sen kolla lite natt-TV innan jag somnar.

På lördag är det Boda borg som gäller!! skoj skoj!

0 kommentarer: