torsdag 2 juli 2009

Soool

Temperaturen har legat omkring 30-gradersstrecket ganska länge nu och man går ständigt omkring och är klibbig. Jobbigt när man arbetar, skönt när man ligger på stranden. Till helgen ska det bli mycket sämre väder, regn och sånt. Men det ska bli ganska skönt det också, så länge det inte stannar för länge. Imorgon ska det i alla fall bli 32 grader och en stor sol utan moln (om man kan lita på smhi). Så imorgon bitti åker jag, mamma, svärmor, svägerska och hennes små pojkar till Hallstahammar och badar. Vi ska till den där campingen och bada poolbad.

Otroligt skönt att vara ledig imorgon... sen ska jag jobba dag på fredag för att sedan ha hela helgen ledig. Vad händer då?

Nu är klockan snart 1... jag är väldans trött och borde redan sova. Ska hoppa in i en kall dusch och raka benen så jag slipper göra det imorgon bitti. Sen kryper jag ner i sängen bredvid Danne... vi sover med fönstret vidöppet för att inte svettas ihjäl. Men då vaknar man å andra sidan vid 4-tiden av att fåglarna kvittrar som galningar. :)

0 kommentarer: