fredag 24 juli 2009

Svar

Jag har ett svar på frågan i föregående inlägg. Om man svettas och fryser samtidigt så är det troligast att du är på väg att bli sjuk. Som jag nu då. Var hemma från jobbet igår på grund av en hemsk förkylning och ont i alla leder i hela kroppen. Och idag så är det ännu värre... har i princip legat hela dan i sängen. Halsont, feber, snorig, huvudvärk.. Ja, det mesta helt enkelt. Tror att jag har snutit ut halva hjärnan eller något.. så om jag blir dummare än vanligt framöver så vet ni varför.

Och imorgon så har vi ju dragit ihop ett gäng på 16 personer som ska åka till Boda Borg. Jag tror inte att jag kommer kunna följa med.. eller jag är ganska så säker på den saken. Tråkigt med tanke på att det är lillebrors födelsedag och allt! Och dessutom är det ganska svårt att få ihop så många som kan på en och samma dag. Men men.. jag får skicka med Danne kameran så jag får se lite bilder efteråt i alla fall :)

Nu ska jag gå och snyta mig lite mer. Usch.

0 kommentarer: