fredag 2 mars 2007

Ond cirkel

Har haft ett par jobbiga dagar nu. Och när Jenny har jobbiga dagar tänker hon för mycket vilket i sin tur leder till sömnproblem. Brist på sömn gör stubinen kort och känslorna översvallande. Detta leder så klart till att dagarna blir ännu jobbigare. En ond cirkel.

Min lediga dag imorgon. Men chefen ville ha in mig på möte mellan 9-10. Jag pallar vekligen inte. Och att jag inte går dit kommer resultera i att jag kommer få hålla i städning, sop-kastning, servicar och allt annat som ingen vill göra. Men jaja, jag bjuder på den.

Nu är klockan 00:15 och jag borde sova. Men jag vill inte ligga och vrida på mig i flera timmar så jag kan väl lika gärna sitta här i vardagsrummet och glo.
Snart är alla Greys Anatomy-avsnitt slut. Då är det bäst för mig att jag fått tillbaka min sömnförmåga igen. Annars har jag verkligen ingenting att göra mitt i natta.

0 kommentarer: