måndag 12 mars 2007

Uppföljning

Här kommer en uppföljning på föregående inlägg. Jag tippade fel vinnare, men om man tar bort Sonja och flyttar upp resten ett snäpp så blir det rätt. Med andra ord var det alltså The Ark som vann. Älskar den låten mer och mer, men den är 10 gånger bättre när man ser dem sjunga än när man bara hör den på radion. Ola Salo må klä sig udda men det är ju bara så rätt, det passar honom klockrent.
Nog om melodifestivalen.

Dessa hemska bakterier som ligger över hela Sverige verkar ha den effekt att man blir sjuk, frisknar till och blir sedan sjuk igen. Det har hänt med nästan alla jag känner och nu börjar jag oroa mig väldigt mycket över att det ska hända mig. Om det nu nödvändigtvis måste ske så kan det väl vänta till söndag kväll i alla fall. Om jag är sjuk på min födelsedag blir jag galen, har sett fram emot den här kryssningen så länge nu. Jag ska pumpa i mig C-vitamin och hålla mig borta från alla bakteriefyllda människor (lätt när man jobbar i butik).

Ikväll ska jag hem till svärmor och svärfar och kolla på hockey. Blir mycket av det nu när det är slutspel. Bäst av 7 är det som gäller och hittills har 3 matcher spelats tror jag. Heja Brynäs! (Hjärntvättad).

0 kommentarer: