fredag 18 maj 2007

27 dagar...

...kvar tills planet lyfter!
Kanske inte var någon höjdare av mig att nu kolla på filmen "United 93" när jag redan är rädd för att flyga (det är alltså filmen om ett av de kapade planen den 11/9 -2001). Det var riktigt ruskigt och spännande att se även om man visste hur det hela skulle sluta. Man kunde inte sluta hoppas att kanske, kanske, kanske skulle någon hinna rädda dem i sista minuten. Men icke. Den var sjukt mycket bättre än filmen "World trade center" (den med Nicolas Cage).
Men å andra sidan har jag inte så mycket att vara rädd för egentligen, bara den morgonen i september 2001 så var det 2400 (om ja minns rätt) plan i luften BARA ÖVER USA. Fatta vad många plan det måste vara i luften hela tiden. Sjukt många fler än vad jag trodde i alla fall. Värsta motorvägen där uppe ju!

Så om 27 dagar bär det av mot det soliga Afrika. Både jag och Danne behöver verkligen komma bort från den här hålan ett tag. Inga jobb, inga telefoner, ingen tid.... ingenting jobbigt behöver existera. Bara vi två.

Om ett par veckor ska jag köpa mina finfina bikini på Triumf. Håller tummarna på att den inte tar slut. Kan ju inte köpa den redan nu när jag är så duktig och går ner i vikt. -3,5 kg på 3 veckor [klappar mig själv på axeln]. Sen måste jag köpa några sköna tofflor också, det kan jag i och för sig göra nu, fötterna lär ju inte minska :) Och sist men inte minst ska jag köpa den otroligt fina röda klänningen på Sisters. Den ska jag ha på svågerns student och på ett bröllop på midsommardagen!

Det är så otroligt mycket roligt att se fram emot nu!!

  • Studenten för Chik
  • Möhippa
  • Solsemester
  • Bröllop
  • Midsommar
  • Cable Hervins spelningar

Läääääääängtar!

0 kommentarer: