tisdag 8 maj 2007

In need of fotvård

Nu har jag nyss avslutat min andra arbetsdag på Papas Tapas. Tycker det är grymt roligt och mycket trevliga människor. Imorgon får jag veta om de vill ha mig kvar :)
Shit vad fort man vänjer sig vid att vara arbetslös. Blir totalt slut efter en arbetsdag. Man måste i och för sig hålla hjärnan 100% skarp hela tiden så man inte glömmer några beställningar eller tappar någonting (med undantag för de få minuter då man står inne med disken, då kan man sluta tänka). Dagarna går otroligt fort, men nu värker fötterna och jag vill bara slänga mig till sängs. Fick lite härlig dricks idag i alla fall :)

Läste nyss ett sjukt roligt inlägg på Jörgens blogg (http://hardc0resuperstar.blogg.se). Kan verkligen se hans miner framför mig när han kollar snett på Jonny. Hahaha...

Nej nu ska jag sätta mig och ta hand om mina onda fötter. Badade nyss fotbad, men det är nog bara ett par mysiga tofflor som kan rädda dessa fötter idag :)

0 kommentarer: