lördag 12 maj 2007

Kort stubin

Den här dagen har verkligen inte kännts bra. Känns som att allt är fel.
Är för det första jävligt förbannad på de satans idioter som inte kan låta bli saker som inte tillhör dem! Stjäla min cykel :( Det enda färdmedlet jag tar mig fram på när jag är ensam... JÄVLA IDIOTHELVETEN!! Precis så känner jag inför det. Min fina, fina, underbara cykel...

För det andra så var jag sjukt trött när jag gick upp i morse och redan då kände jag att mina stubin inte var allt för lång. Men jobbet gick i alla fall bra.

Eftermiddagen och kvällen har vart hemska. Känner mig deppig och ledsen. Vet inte riktigt varför... Men men... det blir väl att ta nya tag imorgon.
Vill inte gå och lägga mig innan jag känner mig gladare, för då vet jag att jag vaknar på samma humör imorgon. Vaknar nästan alltid på samma humör som jag somnar in med.

Känner en stor saknad över så många saker för tillfället... Saknar främst två personer just nu känner jag. Mormor, min älskade mormor, gud vad jag saknar henne. Skulle så gärna vilja spendera en dag med henne.. eller bara några timmar... Vad som helst! Känna den där lukten som bara hon hade. Höra hennes harklande och hennes speciella pustande som bara hon hade för sig :)
Sen saknar jag Nathalie, min kusin. Måste åka och hälsa på henne någon dag... Hon är så skön att prata med... och så behöver jag skratta loss ordentligt, sådär som man bara gör när man är med henne. Ska ringa henne imorgon.

Vill ha barn... usch va jag längtar! Önskar varje dag att Danne har ändrat sig och känner sig redo, men icke. Snyft.

Nu har jag fått ur mig lite av mina bubblande känslor jag har i kroppen för tillfället. Kanske borde ta o sova ändå.. hoppas på att jag drömmer nån riktigt fin dröm som får mig att vakna på strålande humör imorgon. Om mormor kanske?

0 kommentarer: