söndag 16 mars 2008

Min dag

nåja, egentligen är den ju imorgon. Men igår var liksom den officiella "firar-dagen". På morgonen fick jag ett kuvert med pengar i och förklaringen att jag skulle handla något fint att ha på mig till kvällen. Inte mig emot. Så jag spenderade dagen på Tuna Park med mamma som senare också färgade mitt hår. Uppklädd och nyfärgad gick jag hem till kvällningen med tankar på en middag med Danne, Axel och Lina. Men icke!
När jag kliver in i lägenheten står Danne, Elli, Christoffer, Lina, Axel, Per, Jessica och Tobbe där bland serpentiner och ballonger och sjunger "ja må hon leva". Partyhattarna var på och på bordet stod en jättefin tårta med 22 brinnande ljus på. Ja, vad kan man säga? Underbara vänner har man!
Vi var precis lagom många och kvällen där efter bestod av mycket bubbel, melodifestival, dans, musik och mycket tjatter. En mycket trevlig kväll! Nu ska jag ta mig upp ur sängen och titta på alla fina blommor jag fick igår.

Tack alla ni som var med och gjorde min "födelsedag" till en mysig dag!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älskling!!! förlåt att jag inte hörde av mig på din dag!!! men varken internet eller mobil fungerar =(

men Grattis min underbara!!!!
hoppas din dag va fin!! och jag räknar med att du dyker upp med glatt humör den 4e april då jag tänkte fira mig själv! hihi!
puss på dig rosen min