tisdag 11 maj 2010

Glädjesamtal!

Min lediga tid igår spenderades sovandes. 14 timmars sömn blev det, närmare bestämt! En promenad med Hanna var det enda jag fick gjort under dagen och när sedan kvällen kom hade jag inga problem att somna in igen. Då är man ganska trött va?

Idag har jag jobbar 7-16. Har haft en inskolning av en vikarie så jag känner mig helt tom i huvudet nu efter all information som jag delat ut. Men men, dagen har ju gått ganska fort i alla fall.

Höjdpunkten på dagen var ett samtal av min chef. Hon ville bara ringa och säga hur omtyckt jag är i mitt arbete och hur bra jobb jag gör! Har tydligen fått fina kommentarer av kollegor, vikarier och andra! Då blev jag väldigt lycklig :) Det är roligt när det syns att man trivs med sitt jobb och när man faktiskt får den uppskattning som man så ofta behöver. Vilken chef skulle lägga ner tid på en sådant samtal? Jag älskar mitt jobb (även om det kan vara lite mycket i perioder)!! Känner mig verkligen lycklig över att ha ett jobb där jag får skratta så mycket som jag gör om dagarna. Kramar, leenden och skratt blir jag överöst av på mitt jobb... lyx!

Nu ska jag ta mig iväg för en scrapbookingträff! Sen ska jag hem och krypa ned i min älskades famn och somna där.. :)

2 kommentarer:

Linda Vold sa...

Det är du värd Jenny! Jag vet inte om det var till dig jag sa det eller om det var till Kicka men man kan se så klockrent på Maarit hur mycket hon tycker om dig! Keep up the good work!
Kram

Anonym sa...

Fan vad kul Jenny! Du är ju rågrym.

Micke