tisdag 4 maj 2010

Helgen

Helgen som passerat var verkligen kanon, om man bortser från min brors misshandel såklart. På lördagen blev det sista-minuten-fest med Fia som tog med mig hem till sina två vänner Carro och Hanna. Vi hade hur trevligt som helst, underbart lättsamma människor att umgås med! Efter massor av vin och jägershots bar det av ner på gamla Centro för att spendera ett par timmar där innan stängning. Efter vin, shots, drinkar och cider var jag mer på pickalurven än vad jag brukar tillåta mig själv att bli.. att tappa kontrollen brukar inte vara min grej, då brukar oron komma som ett brev på posten. Men inte denna kväll! Allt var bara väldigt avslappnat, trevligt och härligt! En kväll som vi definitivt måste göra om :)

I söndags vaknade jag med ett ganska tungt huvud, men på väldigt bra humör efter gårdagen! Det blev några timmars slappande innan jag och Danne gick och provtränade på Balanze. Vi var med på Bodypump-passet och hur otränad jag än må vara för tillfället så kan jag inte träna "försiktigt" utan måste gå fullt ut. Det var roligt då. Men inte nu.

Aldrig i helvete trodde jag att man kunde få så mycket träningsvärk. Benen är en ren plåga så fort jag ska gå, stå, sitta eller framför allt ställa mig upp. Trappor ska vi inte ens prata om! Jag är invalid på hög nivå. Sov skitilla i natt på jobbet, hur jag än rörde mig så ville jag bara gråta av smärta. Usch usch usch. Men dag 2 ska ju vara värst, så nu hoppas jag att det bara kan bli bättre.. Ska pina iväg mig till jobbet igen nu till kl 16. Jag ser ju inte direkt skitmycket fram emot att lämna sängen.

0 kommentarer: