söndag 16 maj 2010

Helg

Ångesten jag fick var bara en (tack och lov) tillfällig svacka. Nu har jag avnjutit en ledig helg som bland annat har innehållit årets första sommardag! Riktigt varmt och skönt var det ute igår.. det firades med grillning, rosévin och sällskapsspel! Jag, Danne, Per och Elli var det som spenderade kvällen tillsammans. Vi hade riktigt roligt och skrattade så att jag hade ont i käkarna efteråt. Jag bara älskar sådanna kvällar!

Idag har jag varit på barnkalas och firat Maja som blev 6 år! Och efter det var det ännu en match för AC Primavera. Idag vann dom med 13-0 och det var en riktig pajasmatch :)

Det sista jag har kvar av min lediga helg för denna gång ska spenderas med att göra så lite som möjligt. Laga lite mat, ta ett bad, kolla en rulle... ja lite sånt där!


Om 20 dagar åker vi till solen!!

0 kommentarer: