måndag 7 juni 2010

Hej Sverige!

En liten snabbis fran Montenegro! Vi har ungefar 30 grader varmt och klarbla himmel. Vi solar, badar, ater gott och dricker gott... har det alltmant bra helt enkelt!
Vi inledde var resa med ett besok pa hotellets spa i lordags dar jag tog en fantastisk aroma-massage, en perfekt start pa veckan!

Igar var vi med i en bingotavling dar jag lyckades kamma hem forsta pris och fick ett presentkort pa en massage uppe pa spat och sa fick jag aven en flaska vin! Perfekt! Strax efter detta hittade jag 20 euro! Lyckodag!

Idag har vi legat pa stranden hela dagen och nu ar det strax dags for middag foljt av lite livemusik och en stor kall ol!

Det ar mestadels pensionerer har pa hotellet, men det gor absolut ingenting.. Pa sa vis far vi den ultimata avkopplingen som vi var ute efter. Helt perfekt!

Nu ska jag spendera lite tid med min alskling pa MSN! Ni kommer fa se en massa bilder sen nar jag kommer hem!

0 kommentarer: