fredag 18 juni 2010

Hushållssysslor

Idag tog jag äntligen en tid i tvättstugan så att jag kan packa upp min resväska. Känns lite onödigt att packa upp den innan eftersom att allt ändå skulle i tvätten. Och nu sinade det verkligen i garderoben... skönt sen när det är klart!

Igår hade vi en riktig sommardag här! Underbart! Jag spenderade första delen av dagen med bästaste Elli på en filt i Rinmansparken :) Senare var vi iväg och spelade frisbeegolf, det gick sådär kan jag ju säga! haha.. Vi hann köra 10 hål när det andra laget avslutade sitt 18e. Då gav vi upp. Men vi skrattade ju i alla fall mellan alla myggstick.

Idag verkar solen vilja stanna bakom molnen.. men det är bra... för då behöver jag inte ha dåligt samvete över allt som måste göras inomhus.

Dags att ta sig ner i tvättstugan igen! Ciao!

0 kommentarer: