torsdag 3 juni 2010

SEMESTER

Idag är det dag 1 av totalt 11 lediga dagar! Amazing!

Håller nu på och tvättar alla kläder och städar lite så att Danne slipper göra allt när jag åker iväg. Om bara 40 timmar åker vi.. 40 TIMMAR! Jag kan inte fatta hur fort det har gått!

Ikväll blir det grillning med familjen Vold/Hultberg och imorgon är det packning, växel av pengar och sånt på schemat. Och imorgon kväll ska jag mysa med min älskling så mycket jag bara kan! Kommer sakna honom, men det är bra! Det är hälsosamt att vara ifrån varann ibland :)

Jag börjar få en hel del resfeber känner jag. En hel vecka i solen.. all inclusive.. fan vad jag ska njuta! Inte en gång ska jag tänka på jobb eller annat som hör semestern till! Jag är stel i rygg och nacke så det ska bli brutalt skönt att ligga och gassa i solen så att jag mjukas upp igen.

Nej nu måste jag fortsätta att städa så att jag inte börjar oroa mig för flyget redan nu, det känns onödigt!

0 kommentarer: