tisdag 22 juni 2010

städstädstädstäd

Igår morse när jag vaknade på jobbet efter mitt långpass kände jag att min hjärna inte fungerade. Allt gick i slowmotion och den där kopplingen mellan tanke och handling ville liksom inte fungera.. totalt sopslut var jag! Hade kunnat somna på cykeln på väg hem (nu gjorde jag lyckligtvis inte det). Kom hem och slängde mig på sängen och sov ytterligare 4 timmar utöver de 7 som jag redan fått under natten. Tröttheten höll i sig och igår kväll däckade jag tillsammans med Danne redan vid 22:30 för att sedan pina mig upp drygt 10 timmar senare.

Det var årets ljusaste dag igår, borde man inte vara pigg då? Nä, inte jag inte, jag skulle kunna sova ihjäl mig.

Har i alla fall varit ganska produktiv nu på morgonen och både putsat fönster och städat. Skönt att de där äckliga fönstren äntligen är rena.

Försöker få allt undanstädat nu eftersom att vi ska ha hem en massa gäster på midsommar. Gäster som förmodligen kommer hit före mig eftersom att jag jobbar. Heldag både torsdag och fredag blir det. Men det är ju skönt att ha allt gjort till dess. Är ledig både idag och imorgon, sjukt skönt!

I eftermiddag kommer Fia hit för att planera lite inför midsommarfirandet. Hon ska fixa blomsterkransar till oss i alla fall!! Underbart :) Och jordgubbstårta ska hon göra! Hon är guld hon :)

Nu ska jag städa vidareee... ciaooo

0 kommentarer: