onsdag 9 juni 2010

Montenegro part 2

Solen skiner vidare har i Montenegro! Just nu har jag tagit en valbehovlig solpaus! Det branner och svider bade har och dar vill jag lova!

Igar gjorde jag nagot helcoolt! Jag flog parasailing! Hur harligt som helst, och utsikten man fick 200 m upp i luften var ju sjukt fantastisk! Har dessutom fatt med mig hela flygningen pa DVD sa att jag kan visa mina kara dar hemma sen.

Efter det spenderade vi hela dagen pa stranden.. solen branner som aldrig forr! Aven om man ligger under parasollet sa steker det pa huden... att vara under rakt solljus fungerar bara en liten stund. Havet ar helt underbart!

Igar kvall var det nagon slags tavling har pa hotellet, tjejerna mot killarna. 4 tjejer och 4 killar skulle tavla mot varann och sjalvklart pekade svarmor ut mig sa att jag fick bli en av de lyckliga tavlanden. Lite laskigt att inte veta vad det ar man ska gora infor hundratals manniskor. Det var flera olika delmoment.. bland annat skulle vi sjunga, en och en, infor alla dessa manniskor! herregud! Med min sangrost! Haha.. men det bjuder jag pa! Tjejerna vann i alla fall till slut och jag fick ett diplom... haha.. Det hela avslutades med jugoslavisk dans och lite Maccarena!

Ikvall skulle det bli nagon slags humorshow har, det kommer sakert bli jatteroligt... killarna som jobbar har ar verkligen stortharliga!

Nu ska jag ta mig en kylande iste!

0 kommentarer: