torsdag 16 augusti 2007

Åfesten!

Sitter nu här i Sannans gamla lägenhet. Numer Axels nya place.
Vi har borrat och spikat för fulla muggar, om nu börjar det faktiskt mer och mer se bebott ut. Det kommer bli mysigt när det är färdigt. Känns bara skumt att sitta här i Sannas lägenhet när hon är massor av mil bort och har startat ett helt nytt liv. Det känns tomt, men ändå är jag hur glad som helst för hennes skull. Vet ju att hon är en norrlandsbo i hjärtat och att hon kommer trivas som fisken i vattnet där uppe.

Just nu sitter jag och hoppas på att regnvädret ska försvinna innan kvällningen. Ikväll är det inledning på Eskilstunas enda dragplåster; Åfesten! Den börjar med Rix FM festival som i år har med sig min älskling Martin Stenmarck. Det får i och för sig regna hur mycket det vill, jag kommer stå där ändå :) Det var väl en hel del andra artister som skulle komma också, men jag har inte så stor koll på vilka de är. Hoppas på en trevlig kväll!

Nu ska det fixas vidare här i lägenheten!

1 kommentarer:

Sannan sa...

hihi va spännande att ni sitetr i my ol´place. Är nyfiken på hur d ser ut nu =)

saknar dig gumman, kram