söndag 19 augusti 2007

To do!

Grym huvudvärk. Igår trodde jag det var en regäl baksmälla, men det är fortfarande inte borta idag och nu är jag snorig och dan också. Kanske har fått en förkylning.. Vet inte om det är förkylningen eller allt som händer runt omkring som gör at jag inte känner mig speciellt sugen på att åka till Italien på fredag. Men det blir säkert skönt att komma iväg sen när vi väl är där.

Måste hinna fixa några saker innan vi åker på fredag:

- Fixa klart med alla papper och arbetsgivarintyg till A-kassan.
- Tvätta all smutstvätt
- Städa igenom lägenheten
- Växla pengar
- Lösa in min check med skattepengarna
- Kolla upp hur vårt hotell ligger i förhållande till flygplatsen

Ja, en del alltså... men det är skönt att ha något att göra om dagarna. Nu ska jag försöka koncentrera mig lite bättre på filmen som rullar i bakgrunden. "Beck - Advokaten", en av de bästa Gunvald-filmerna. Han är klockren i den!

0 kommentarer: