onsdag 15 augusti 2007

PMS

PMS är definitivt inte en av mina käraste egenskaper (..om man nu kan kalla det en egenskap..?). Den här månaden har verkligen varit hemsk. Ledsen, sur, arg, irriterad och en jävla mensvärk. Fy!

Men jag antar att jag ska vara glad att jag inte får det så här illa varje månad. Det är bara att pina sig igenom dessa dagar och vänta på bättre tider. Det finns trots allt de som har värre problem än så här i världen..

Men det är sjukt jobbigt att känna sig så sentimental hela tiden. En tv-serie men en sorglig scen och jag är deppig för resten av kvällen. Skumt hur det kan bli egentligen.



Om tio dagar åker vi i alla fall till Italien. Egentligen har jag inte alls råd, men det ska bli skönt att komma bort i några dagar och uppleva lite nya och spännande saker. Kollade just på smhi's hemsida. Det är ju skapligt varmt just nu i alla fall!



1 kommentarer:

Sannan sa...

mensvärk röstar jag nej till! pussokram