fredag 18 januari 2008

Stenen är loss

Har haft sjuk ångest över att jag knappt jobbat den här månaden. Verkligen inte bra att få en så liten lön när man ska flytta också. MEN, som tur är, så har jag fått mycket jobb nu resten av månaden. Så nu har den stenen släppts från mitt hjärta, tack och lov.
För övrigt tycker jag att det är grymt kul att gå i skolan nu igen. Läser bara 200 gymnasiepoäng den här terminen, men det är ändå roligt att träffa så mycket roligt folk. Eventuellt kommer jag utöka studierna nu i februari om jag ska bli undersköterska. Om jag ändå ska plugga poäng kan jag ju passa på att få en yrkesutbildning samtidigt även om det inte är vad jag kommer jobba med i framtiden (eller... vem vet?).
Nu ser jag fram emot en skön hemmakväll. Kommer nog över några kompisar och umgås lite. Kanske blir det film.. Är sugen på att se "Gone Baby Gone". Behöver du ett filmtips så måste jag rekommendera "The Brave One" men Jodie Foster, jag tyckte den var otroligt bra!

0 kommentarer: