torsdag 26 juni 2008

26 juni. Tiden bara springer iväg. Hinner inte riktigt med känner jag.
Har legat här hemma med förkylning i flera dagar, har liksom inte ork till någonting. Så det har blivit väldigt mycket Photoshop. Grymt roligt program att pyssla omkring i, synd att jag inte upptäckte det medan jag pluggade programmet på gymnasiet ;-) Håller på nu och gör en fotobok om vår Egyptenresa förra året. Vet att jag skrev dagbok när jag var där, skulle vara perfekt att ha nu! Men vart är den? no idea!

Ska strax försöka ta mig ut en sväng i alla fall. Danne och Nicke håller på och renoverar i Nickes nya lya och jag tänkte vara lite hjälpsam och putsa alla fönster. Männen brukar inte kunna få till det där riktigt. måst enog skynda mig, för jag antar att dom ska hem till fotbollen börjar sen.

0 kommentarer: