tisdag 10 juni 2008

Premiär

Ikväll är det då dags för Sveriges första EM-match. Jag hoppas mer än nånsin att det ska gå bra för Sverige i de två inledande matcherna, skulle vara så sjukt kul för Danne!! Men det skadar ju inte direkt för en annan heller :)

Just nu är det städning för fullt här hemma. Har kommit ganska långt faktiskt. Ska skura igenom badrummet och våttorka resten av golven, sen är det klart! Har till och med handtvättat min klänning som missade att komma med i tvätten här om dan. Gud vad jag älskar att ha det städat omkring mig, det är helt sjukt skönt. Inga skor att snubbla på i hallen, inget skit som fastnar sådär irriterat under fötterna när man går barfora och ingen disk!! Wonderful!
Men jag känner att jag ska städa mig själv efter att lägenheten är klar, känner mig inte allt för fräsh just nu.

Fick ett weird telefonsamtal i natt. Om det är någon som drev med mig så är det inte roligt. Blev ju rädd till slut... Skumma människa!

0 kommentarer: