torsdag 23 april 2009

Done!

Nu har jag gjort klart mina tre dagars introduktion på sommarjobbet. Det känns riktigt bra och jag tror att jag kommer trivas fint. Hoppas bara på ett bra schema nu också, det ska tydligen läggas ut fler dagar, men kortare dagar, så att man slutar kanske vid 1-tiden redan om dagarna. Om det är kanonväder så är det ju jättebra, men om det regnar så kan man ju lika gärna jobba heldag. Vi får se hur det blir sen när schemat kommer på posten.

Satt nyss och funderade över hur sommaren ska bli och vad jag vill hitta på. Vad jag vet hittills så ska jag på två bröllop, varav det ena blir en långweekend med mamma nere i Helsingborg. Sen ska jag iväg på en träff med ett gäng tjejer som jag lärt känna via Internet, det ska bli hur roligt som helst. Utöver det så vill jag bara ha det skönt.. Grilla mycket, umgås med vänner, mysa med älsklingen... ja, en skön sommar helt enkelt.

Vad ska ni göra i sommar?

0 kommentarer: