måndag 27 april 2009

Irriterande

Jag och Danne åkte och handlade för att vi skulle kunna grilla nu ikväll. Sen släppte han va mig hemma så att jag kunde förbereda medan han åkte och tränade. Så, detta gjorde jag medan han var borta i en timme:

  • Plockade ur och i diskmaskinen
  • Tinade kycklingen
  • Skalade all potatis (vi skulle göra hasselback)
  • La champisarna i marinad
  • Gjorde rent grillen
  • Fyllde grillen med kol och hällde på tändvätska
  • Skar alla hasselbackspotatisar
  • Satte kycklingen på spett och marinerade

När han sen kommer hem så blir han skitsur och frågar varför jag inte BURIT UT GRILLEN? "Nån jävla assistans ska jag väl ha när jag för fan betalade för maten", var hans kommentar. Jag stor där som en fågelholk och fattade ingenting medan han tog grillen och smällde igen ytterdörren.. ja vafan är problemet?

Nu har jag lagt mig i sängen och gråtit en skvätt... kan man känna sig mer värdelös eller? Här har jag stressat som tusan för att hinna allt...

Jag förväntar mig en rejäl ursäkt senare kan jag säga...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har han mens?!!!Hoppas att han ångrar sig och har vett att be om ursäkt!Mågottkram

Fröken Fräken sa...

Shit, jag skulle inte ge honom någon mat. Hoppas han bad om ursäkt