söndag 19 april 2009

Jobbintro

Nu har jag varit sjuk hur länge som helst.. i alla fall i typ 2 veckor. Men jag känner mig mycket mycket bättre idag! Tur är väl det, för imorgon ska jag börja min introduktion på sommarjobbet. Lite pirrigt är det allt, men det ska bli så härligt att få komma till ett äldreboende igen. Saknar alla gamlingar som jag tog hand om på Djurgårn... men jag saknar inte personalen (i alla fall inte en del av dom). Så jag ska jobba nu under de tre kommande dagarna. Skönt att jag börjar med ett kvällspass!

Om 11 dagar så åker vi till Kreta. Vädret är inte riktigt kanon där borta just nu... men jag hoppas det hinner ändras. Hur som helst så ska det bli skönt att komma bort och se något nytt! Grekland, det ska ju vara så fantastiskt vackert! Speciellt nu i början på sommaren när allt precis blommat upp. Jag ska fotografera som tusan! Jag och svärmor längtar nog mest efter att få sätta oss och äta en grekisk sallad och riktig grekisk tzatsiki! Mums! Ett gott glas vin på det och dagen är fulländad.

Längtar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på jobbintrot!
Kram L

Fröken Fräken sa...

Kreta är underbart. Vart åker ni?