måndag 20 april 2009

Minnes-TV

Jag sitter och tittar på Big Brother på TV4 anytime. Det är säsong 3, den som bland annat Linda Rosing var med och som Danne vann! Hur kul som helst att se det om igen nu efter 6 år! Det sänds tydligen på TV400 i repris nu om kvällarna... Jag tycker att det är lite synd att det inte är säsong 2 dom visar, den var ju bäst! Det var den som Ulrika vann och som Benji, Peter, Piccasso, Kitty och massa andra roliga var med i. Hehe, fan vilken Big Brother-nörd jag var på den tiden då det visades, tror inte jag missade några avsnitt alls! Och takterna verkar sitta i, för nu är jag helt fast i det igen. Linda Rosing var ju faktikt en ganska vettig person när hon var i huset. Och vacker var hon utan sina uppumpade läppar och botox-ansikte. Men det är ju ett minne blott.

Det kommer inte bli så många timmars sömn i natt känns det som. Klockan är ju redan 01:42 och imorgon måste jag upp tidigt för att kunna somna tidigt imorgon kväll. För ja, på tisdag ska jag upp 06:00 igen. Oh, lord! Men det ska bli skönt ändå..

1 kommentarer:

Unknown sa...

;) Jag tittade på Big Brother första två åren..sen tunnades mitt tittande ur..blev för mycket umpa umpa och botox..fylla och bara fler dramaquins!!:):) Har tittat nån gång nu när jag har haft svårt att somna..äkta tönttv när ingen ser!!ha ha ha
Lycka till med introt..och ser att du ska till solen...mmm gött!!
mågottkramen:)