tisdag 28 april 2009

Förberedelser

Dagen och morgondagen ägnas till förberedelser inför resan. Idag är det tvätt och packning av sånt som jag inte berhöver ha innan resan och imorgon ska det städas här hemma och vi ska packa det sista. Det finns ju inget värre än att komma hem till ett rörigt hem efter en veckas semester.
Måste också komma ihåg att ladda kamerabatterierna, ta en tur till apoteket, vattna alla blommor, tömma sopkorgen och rensa kylen på sånt som står och blir gammalt när vi är borta. Och just det, jag måste ner på stan och växla pengar i morgon också! Viktigt, viktigt...

Jag funderar på om jag ska ta med mig videokameran? Vi använder den ju nästan aldrig! Ja, jag sätter nog den på laddning också.

Nu sitter jag och väntar på att den sista tvätten ska bli klar så att jag kan gå ner och hänga upp den.. och sen ska jag bänka mig framför SVT24 och titta på handbollen. Måstematch för Guif ikväll, men jag tror att dom klarar det! Jag hade gärna varit i sporthallen ikväll!

0 kommentarer: