söndag 18 april 2010

Fia min räddande ängel!

Det var en riktigt jobbig dag igår, men som tur var fick jag spendera kvällen med finaste Fia! Vi hade det jättemysigt på Grappa och vi hade långa samtal! Rosa Pantern och Kaffe Karlsson blev det också ;)
Fia är en underbar liten person. Vi har likadana hjärnor jag och Fia. Det är tur det, för hon vet hur min tröga hjärna fungerar.. haha.. låter knasigt men det är helt sant! Hon vet liksom hur hon ska styra om mina tankar när jag mår dåligt.. för det är på samma sätt som någon måste göra med henne när hon är i samma sits. Väldigt smidigt så länge vi inte mår dåligt samtidigt ;)

Och tack vara henne har jag haft en SÅ mycket bättre dag idag. Vaknade på bra humör och har sedan varit igång hela dagen. Premiärgrillning, städning, promenad, handling, Slagstaglass och nu TV-kväll.

Imorgon blir det långpass på jobbet, 7-21, så jag ska försöka att sova ganska tidigt ikväll.

Om 47 dagar åker vi!

1 kommentarer:

Linda Vold sa...

Fantastiskt med underbara vänner! Vad skulle vi göra utan dem!
Puss