torsdag 29 april 2010

God dagens

Avslutade mina tre härligt lediga dagar med att gå ut på Grappa och käka middag med svärmor, Linda, Madde och mor min igår kväll. Det var jättemysigt, trevligt och gott! Innan maten gick jag och svärmor på stan och shoppade, äntligen hittade vi nya badkläder till vår resa! Jag hittade även gympadojjor och träningskläder. Great!

Nu är det två långa arbetsdagar (delade turer) och just nu är jag hemma på dag etts långrast mellan turerna. Har så fruktansvärt ont i rygg och nacke idag. Måste verkligen ta mig iväg till en ryggknäckare som kan fixa till det här.. men det är ju så jävla obehagligt (och dyrt!).

Ska lägga mig i ett bad nu och läsa innan det är dags att fara iväg igen. Varmt, varmt vatten får det bli i hopp om en mjukare rygg och nacke. Ska även ta med mig Andreas Carlssons självbiografi som jag håller på och läser. Riktigt jävla bra är den (tack Fieli!!).

Ciao!

0 kommentarer: