tisdag 27 april 2010

hit och dit och hit igen

Idag har jag och Danne hunnit med så där sjukt mycket saker att jag nu sitter lite halvt paralyserad och undrar vad jag ska hitta på härnäst? Vi har varit på Tuna Park för lunch och shopping, sen har vi varit två vändor och handlat prylar till bilen, en lång vända hem till mor och far för att meka med bilen.. Sen har vi även varit nere på stan och tittat nya mobiltelefoner och på Jysk för att handla lite till brorsan (som just flyttat hemifrån). Om en stund ska vi hem till broder min och bygga ihop "lite" Ikea-möbler som vi var och shoppade igår.

Och ikväll, då ska jag och svärmor betala in vår resa och beställa nya badkläder! :)

Mina räkningar hamnade på 19 000 denna månad. Avundsjuk? (Bara liiite självförvållat med nya Wii-spelet och solresan)...

0 kommentarer: