söndag 22 april 2007

Cable Hervin!!!!!


Igår var det länsfinal i Musik Direkt. Första gången på nästan ett år jag fick se Cable Hervin. Och snacka om att bli positivt överraskad! Riktigt jävla grymma var dem, går inte ens att jämföra med spelningen jag såg sist. De rockade loss, öste järnet och ägde scenen! De hade lätt publiken på sin sida och fick det högsta jublet.
12 band var det som var med och det var riktigt grymma artister. Stor kunkurrens.

- Jurryn har nu överlagt... och viiiiinnaren ääääääääääääääääääääääär. [tystnad].... CAAAAAABLE HEEEEEERVIIIIIIN!!!!!!!!!!!


Trodde fan inte att det var sant!!! De vann över ALLA!
Att se deras glädje var priceless och nu längtar jag till den 17 Maj då det är dags för el grande finale på Karlskrona-festivalen.



Här har ni framtidens rockstar. Min svåger CHIK!!!




Glöm inte att lyssna på deras låtar (demo-versionerna är lite burkiga i ljudet, men ni kommer ändå få ett hum om vad det är jag sitter här och hyllar).

http://www.myspace.com/hervinband

0 kommentarer: