torsdag 12 april 2007

Fel datum!

Hade tagit fel på datum. Cable Hervin spelade visst inte förän nästa helg. Suck. Idag fyller i alla fall en bandmedlem och tillika min svåger år. Grattis Chik! :)

Det känns skitkonstigt att jag inte ska tillbaka till mitt älskade jobb. Mina älskade kunder och till och med mina förjävliga kunder kommer jag att sakna.
Blir så otroligt ledsen när chefen berättade att det inte beror på att jag är en dålig säljare utan att han känner att han inte kan lita på mig att jag ska sköta mitt jobb. Jag har skött det utmärkt i ett halvår och så förstör en tabbe hela skiten. Skulle vara mycket lättare att acceptera om det handlade om att jag inte sålde tillräckligt bra. Men det här har jag svårt att smälta.

Tänk om han bara kunde ringa och säga att han vill ha mig tillbaka.. fan va grymt det vore.. Men nej... nu lever jag i en drömvärld igen!

0 kommentarer: