tisdag 10 april 2007

Produktiv

Vad ska jag nu göra av mina dagar? Bara tanken på det gör att jag redan klättrar på väggarna. Men denna rastlöshet gör mig ju kanske produktiv måste jag säga. Detta har jag hunnit med under dagen:

- Städa klädkammaren
- Tvätta all tvätt
- Varit nere på ex-jobbet och skrivit papper
- Lagat middag
- Varit iväg med Danne och tittat på en ev blivande båtplats
- Handlat
- Bytt vatten i akvariet
- Lagat matlåda till Danne
- Sökt ett antal jobb

Ja, saker blir ju gjorda i alla fall. Där emellan hann jag med att sova middag också!
Känner ett stort behov av att planera upp mina dagar så att det inte slutar med att jag sover bort hela dagarna och inte får ett dugg gjort.
Detta är vad jag har planerat för den närmsta framtiden:

Onsdag: Fika med Sivan. Besöka sväkerskan. Champions League-kväll.
Torsdag: Storstäda. Putsa fönster. Söka jobb.
Fredag: Till Leklandet med svägerska + barn.
Lördag: Cable Hervin-spelning. Akropolis & Bio med Danne.

Precis som vanligt kommer det väl bli en hel del ändringar, det enda spikade är Cable Hervin på Lördag! (http://www.myspace.com/hervinband). Ska bli grymt kul att se min svåger in action på scenen, var länge sedan! Den tävlar i Musik Direkt och är nu i deltävling 2! om dem går vidare så blir det grande finale! De är grymma; be there.

0 kommentarer: