onsdag 11 april 2007

Klättrar på väggarna

Borde ligga och sova vid det här laget som alla andra normala människor gör på vardagarna. Nu går min sista msn-vän till sängs och kvar sitter jag med min avkallnade cappuccino. Ingen ro i kroppen över huvud taget. Precis som jag alltid blir när det är jobbiga perioder i mitt liv. Kan inte sova, orolig mage och överspänningar i typ alla muskler från nacken och uppåt. Dessutom har jag haft pms-migrän de senaste dagarna. Känner mig inte sådär tipptopp precis.
Men så fort jag kan släppa det här och gå vidare så börjar en ny fas i mitt liv. Nya vägskäl och nya vägar att välja. Förhoppningsvis blir allt till det bättre, även om jag har varit ganska nöjd med läget det senaste halvåret.
Det jag längtar efter just nu ligger 64 dagar fram i tiden. Egypten. En vecka då man kan glömma allt som har med Sverige att göra. Ska bli underbart! Sen kommer vi hem dagen innan midsommar och på midsommardagen ska vi på bröllop! Ser otroligt mycket fram emot de 10 dagarna. Tur att jag hann spara ihop mina respengar innan jag blev av med jobbet, annars hade det varit minst sagt panik just nu.

Ne, nu ska jag lägga mig i soffan och titta på "2½ men" som börjar strax. Jag lär ju inte bli tröttare av att sitta här.

Godnatt mina vänner.

0 kommentarer: