lördag 28 april 2007

Sammanfattning

Har inte varit en så vidare bra bloggare de senaste dagarna. En liten sammanfattning:

Onsdag: Middag på Papas Tapas med Elli, Karin och Alexandra. Mycket gott och mycket gamla minnen. En del kareoke blev det också :) Sedan gick vi ut på perrongen och hade ännu mer trevligt. En hel-lyckad kväll!

Torsdag: Tvättning och städning stod på schemat, genomförde dock endast tvättningen! Var bakis från gårdagen och hade en väldigt lugn dag.

Fredag: Var en sväng ute på Karins land på dagen och njöt av den härliga solen. Eftermiddagen storhandlade jag med Danne och kvällen spenderade jag med Karin, Elli, Singstar och filmen The Holiday.

Idag, Lördag: Danne är iväg på lumpen-reunion och min kväll har jag inte riktigt planerat ännu. Känner min ganska off, så kanske spenderar jag kvällen med min LG-vän Tv'n :) Nu ska jag försöka städa av lite så att hans lumparkompisar inte får allergichocker när de ska sova på madrasser på golvet :)

0 kommentarer: