måndag 30 juli 2007

Göteborg

Nu är jag hemkommen efter kortis-semestern med familjen till Göteborg. Förutom vädret så har det varit jättebra dagar. Vi kom ner strax efter lunch i lördags och tog en sväng längst avanyn, kikade lite i butiker och kollade in vart vi skulle äta på kvällningen. Sen gick jag iväg och mötte upp Anders för en fika.

Anders är en snubbe från Tidaholm som jag har pratat med på internet och i telefon i 7 år, vi känner varandra ganska bra med hade aldrig träffats. Så när vi nu skulle till Göteborg samtidigt tog vi tag i saken! Lite läskigt, men han var ju som tur var precis lika trevlig i "verkligheten".

Söndagen åkte vi, hela familjen, till Liseberg och hade en trevlig dag. Åkte massvis med läskiga karuseller med brodern min. Mamma och pappa var lite för fega :)
Kvällen/natten var jag med Anders och hans kompis Peder ut på krogen. Vi var på ett jättemysigt ställe som hette Berså. Var dock inte på något riktigt partyhumör, men det var trevligt ändå :) Vår vimmelbild (Anders till höger):



Det har varit roligt, men nu tar jag nog en paus från familjen någon vecka! Shit vad påfrestande det är att bo så tätt på varandra.

Har saknat min älskling här hemma. Det kändes så skönt att få krypa in i hans famn när jag kom hem. Han är ju för underbar...

0 kommentarer: